Counting down the days - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Willemijn Schenk - WaarBenJij.nu Counting down the days - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Willemijn Schenk - WaarBenJij.nu

Counting down the days

Door: Wimmelijn

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

09 September 2009 | Nederland, Dronten

Nog 22 nachtjes!! :D

Zo was 't nog 24 januari, en nu is het alweer 9 september...
Het komt nu allemaal heel dichtbij en we zijn er eigenlijk wel klaar voor!
Gister vaccinatie gehad, waardoor ik nu het gevoel heb alsof mijn been toch écht geamputeerd moet worden, but: I will survive! :D
Gekheid, alles is geregeld en betaald, verzekeringen, vaccinaties, vliegtickets, etc.
We zullen binnenkort horen bij welk project we zijn geplaatst en waar ons gastgezin zal zijn. Best spannend, zullen we bij elkaar komen, zal 't in de buurt van het strand liggen (niet onbelangrijk) en zal het onze eerste keus zijn?

We moeten ook nog een internationaal rijbewijs bij een ANWB-winkel halen, en we zullen die halen in Lelystad, zodat we even voelen hoe het is om alleen maar donkere mensen om je heen te hebben. :D Je kan je niet goed genoeg voorbereiden! :D

Suud Afrika: prepare!!

• 09 September 2009 - 18:46

Mama:

JA, de tijd gaat hard. Te hard, wat mij betreft. Ik moet er nog niet aan denken je gekwebbel niet meer te horen. 'k Zal je echt wel missen......

• 10 September 2009 - 09:41

Michelle:

Heey Meid! :)

Zo, was het nog kerstavond 24 december 2007 (toen werd ik ten huwelijk gevraagd) en zo ben ik alweer getrouwd!
    De tijd gaat super snel.,niet normaal.
    Ik hoop dat je lekker dicht bij elkaar zit, is toch wel prettig als je best lang weg bent.

Ooowh, lelystad hihihi, te grappig. (A)

Heey nog veel succes met de verdere voorbereiding, (je tas in pakken)

Welke datum vertrek je??

XXxje, michelle

• 10 September 2009 - 15:05

Anna:

Eigenlijk vind ik het maar niks dat je weg gaat...:'(

• 27 September 2009 - 04:57

Magdaleen:

Hoe is 't nou? Ben je al zenuwachtig? Hoe laat vertrekt je vliegtuig? Met wie reis je?
    Schrijf nog es een stukkie, dan blijven we op de hoogte!
    Ga je via dit kanaal contact met ons onderhouden?
    'n Heeeeeeeel goeie reis hè! We denken aan je !

• 27 September 2009 - 09:53

Renske :

Hai Willemijn..

Ik zie dat je naar Zuid-Afrika gaat?! Super gaaf! Geniet ervan.. Wat ga je daar precies doen? Reizen? Werken? Goeie reis alvast en enjoy!!

Groetjes,
    Renske

• 29 September 2009 - 18:03

T. Martine:

hééé millewijntje, waar blijven nu die zenuwachtige stukkies van je met nog 21,20,19,18,17,16,15,14,13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2...TWEEEEE nachies slape??? Of zijn je nagels zo kort dat het tikken niet meer lukt?!
    Lieverd, GO! In peace! Dikke zoen, t.mtine