Counting down the days - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Willemijn Schenk - WaarBenJij.nu Counting down the days - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Willemijn Schenk - WaarBenJij.nu

Counting down the days

Door: Wimmelijn

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

17 Augustus 2011 | Nederland, Dronten

Afgelopen zondagmorgen, rond een uur of 12, zei ik tegen Cateleijn: 'Over twee weken om deze tijd stap ik in het vliegtuig.' De volgende morgen, rond een uur of 10 's morgens, realiseerde ik me: Over twee weken om deze tijd, zit ik nog steeds in het vliegtuig...

Ondanks de gigantisch lange reis, heb ik er zooo'n zin in! Visum, verzekering, auto, alles is geregeld :D
Het enige wat me nog te doen staat, is m'n koffer inpakken. Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen, want hoe kan ik overleven met maar 23 kg bagage? Dat probleem schuif ik nog maar even voor me uit :)

G'day mate!

  • 17 Augustus 2011 - 17:47

    Martine:

    Ha lieve globetrottende nicht! Wow, time flies, en jij straks ook! Ik zal je dus niet uit kunnen zwaaien, maar er waaien veel warme gedachten naar je toe en die willen ook wel meereizen om je op je lange trip te steunen! We zijn super benieuwd naar je verhalen en gaan ze begerig volgen!
    Veel voorpret alvast! Dikke zoen, t. martine

  • 17 Augustus 2011 - 20:31

    Cat:

    Het enige wat je nog te doen staat..?? Wat dacht je van dat freakin' afscheid nemen!!!! Mweeeeeeeeeeh :-(((

  • 19 Augustus 2011 - 08:50

    Fam Vd Toorn:

    Hoi Willemijn,

    We hebben je gevonden hoor, op het web ;-). Leuk om je zo te kunnen volgen. Je hebt nog steeds een prominent plekje in Lerato's hartje, zelfs na die zes weken vakantie. En zo kan Lerato je af en toe ook even zien. Wij wensen je een hele goede reis! Genoeg snoep-, lees- en puzzelvoer in je handbagage, want het is wel een superlange reis he?! En natuurlijk wensen we je een onvergetelijke tijd in dat verre Australië!
    Het ga je goed! God bless!!

    Lieve groet,
    Kees, Willy, Lerato & Owami.

  • 20 Augustus 2011 - 19:41

    Melissa Van Daele:

    Hee :) , ik lees dat je als au pair Down Under gaat. Ik ook, eind september..
    Ik vroeg me af waar je zit :) !

    Groetjes Melissa

  • 27 Augustus 2011 - 16:35

    Melissa Van Daele:

    Hee,
    Ja, waar ik 'woon' is ongeveer 2,5 uur van Sydney vandaan :).
    Ik ben daar op 28 september en de 29e ga ik 's middags naar de familie toe. Maar ben zeker van plan om voor langer naar Sydney ook toe te gaan. Hopelijk lukt het met Oud&Nieuw :). Een heeeele goede reis, want je vertrekt morgen al. Hoop dat je er een beetje klaar voor bent :) !!

  • 28 Augustus 2011 - 10:33

    Jantina:

    Jeeeetje, je bent gewoon al weg joh! Heel veel plezier, geniet, heel veel succes met alles! We blijven je volgen hoor :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Willemijn

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 54297

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 15 April 2012

Au pair in Australië

01 Oktober 2009 - 24 November 2009

Work&Travel in Zuid-Afrika

Landen bezocht: